ترفیع شرایط بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان به عنوان دغدغه اصلی مهندسان ترفیع شرایط بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان به عنوان دغدغه اصلی مهندسان

ترفیع شرایط بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان به عنوان دغدغه اصلی مهندسان

ترفیع شرایط بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان به عنوان دغدغه اصلی مهندسان ، بشمار می آید. مسئولیت مهندسی همواره تناسبی با تعرفه های خدمات مهندسی نداشته اما این امر نیز سبب نشده است که مهندسان در کار خود کم فروشی کنند

کد خبر: 991016002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ دی ۹۹ - ۹:۵۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ترفیع شرایط بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان به عنوان دغدغه اصلی مهندسان ، بشمار می آید. مسئولیت مهندسی همواره تناسبی با تعرفه های خدمات مهندسی نداشته اما این امر نیز سبب نشده است که مهندسان در کار خود کم فروشی کنند

ترفیع شرایط بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان به عنوان دغدغه اصلی مهندسان

ترفیع شرایط بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان به عنوان دغدغه اصلی مهندسان

ترفیع بیمه تامین اجتماعی/دغدغه مهندسان
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: ترفیع شرایط بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان به عنوان دغدغه اصلی مهندسان بشمار می آید.
محمدرضا انوری با تشریح عملکرد سازمان گفت: رشد روزافزون اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان موجب افزایش مطالبات حرفه‌ایشده و در راستای رسیدگی به این مطالبات توجه به تغییر قانون نظام مهندسی با نظر هیات مدیره ها به عنوان منتخبان مهندسان و در نظر گرفتن شرایط و نیازهای جامعه ی مهندسی ضروری است.
انوری، ترفیع شرایط بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان را به عنوان دغدغه اصلی مهندسان یاد کرد و افزود: خیل عظیمی از اعضای دارای پروانه و فاقد پروانه اشتغال به کار حرفه ای جامعه ی مهندسی باتوجه به شرایط مالی و درآمد اندک نمیتوانند از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره مند گردند و ارایه بسته حمایتی به این قشر تحصیل کرده در زمان فعلی یکی از درخواستهای اصلی مهندسان است.
وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین درخواست‌های جامعه مهندسی استان احتساب حق بیمه واریزی به عنوان سابقه تخصصی و استفاده از مزایای آن در اخذ صلاحیت و رتبه بندی شرکتهای پیمانکاری حقیقی و حقوقی سازمان مدیریت و برنامه ریزی است که نیازمند مذاکره و مکاتبه در سطح ملی جهت ابلاغ به استان ‌ها است.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل افزود: مسئولیت مهندسی همواره تناسبی با تعرفه های خدمات مهندسی نداشته اما این امر نیز سبب نشده است که مهندسان در کار خود کم فروشی کنند.
وی نیز ضمن قدردانی از حمایتهای استانداری اردبیل از مواضع نظام مهندسی استان و تشریح فعالیتهای سازمانی بیان کرد: مسئولیت مهندسی همواره تناسبی با تعرفه های خدمات مهندسی نداشته اما این امر نیز سبب نشده است که مهندسان در کار خود کم فروشی کنند.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: با توجه به عدم تناسب پروژه های در حال اجرا و تعداد جامعه ی مهندسی در سطح استان، اصلاح تعرفه خدمات مهندسی نیازمندی و معیشت مهندسان را تامین نمیکند اما میتواند حفظ و ارتقای کرامت و شان مهندسان را سبب شود.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان با تمام توان و ظرفیت در خدمت دستگاههای اجرایی استان است و نیروهای متخصص و کاربلد عضو سازمان می توانند مشاوران زبده و دلسوزانی امین برای مدیران و مردم باشند.
فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل نیز با تاکید بر رعایت حقوق مادی و معنوی مهندسان تصریح کرد: تعرفه خدمات مهندسی در سطح مسئولان استانی همواره مورد حمایت قرار گرفته و در اجرای ابلاغیه های مبادی ذی ربط، یکسان سازی آن در گام بعدی و در اولین جلسه کمیته ۴نفره استان مورد حمایت قرار گرفته و ابلاغ خواهد شد.
قلندری با تاکید بر اهمیت کار مهندسی بیان کرد: مهندسان به عنوان امین مردم و متخصص در حوزه ی ساخت و ساز باید در ارایه خدمات فنی و مهندسی مطلوب تر تلاش کنند تا ضمن حراست از سرمایه های ملی آرامش و آسایش بهره برداران فراهم شود.
وی، اثربخشی سازمان در امورعمرانی را مهم عنوان کرد و افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان باید نقش خود را بعنوان بازوی فکری و مشاوره ای دستگاه های اجرایی افزایش دهد و با ایفای نقش بازدارندگی، مشکلات شهری و شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک و پروژه های ویژه را به حداقل برساند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل ادامه داد: باید تلاش کنیم تا جلسات تشریفاتی بین مدیران دستگاههای اجرایی حذف و با ارایه نظرات شفاف و کارساز در جهت ارتقای پروژه های عمرانی گام های مهمی برداشته شود و از طرف استانداری نظرات سازمان نظام مهندسی ساختمان هواره در اولویت و مورد حمایت خواهد بود.
منبع: تاسیسات نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ دی ۹۹
415 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0